2014-04-01

78

Iš pokalbio su feministe:
- Tau neatrodo žema imt pinigus už seksą?
- Klausyk, turint omeny visus tuos kartus, kai už dyką dariau tai, ko nenorėjau (depiliacija..), man atrodo daug oriau gauti už tai atlyginimą.

6 komentarai:

  1. Anonimiškas2014-04-01 02:55

    O kaip yra gaunami pinigai už seksą neskelbiant kainos kur nors? Nes, kaip suprantu, tai čia kalba ne apie prostituciją eina..?

    AtsakytiPanaikinti
  2. kaina, sakė, varijuotų priklausomai nuo partnerio, kaskart jam lovoje paprašius ko nors, kas malonu tik jam, o jai suteikia kančių, nepatogumų, kaip pvz. depiliacija

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2014-04-01 03:04

    Aha, supratau. Aš kažkaip anksčiau buvau iškėlęs teorija, kad kaina, tai ta kaina, kurią sumoka vyriškoji lytis už dovanas, gėles, gėrimus bare ir dar ką nors, bei už tai, kaip atlygio, tikisi gauti sekso. Mane labiausiai žavi tokie organizmai, kurie skaičiuoja pinigus ir teigia, kad turėsi daug pinigų - bus ir daug moterų. Kita vertus, dar labiau žavi tai, kad yra krūva moterų, kurios padarytų viską, kad tik galėtų dalį tų pinigų gauti. Būtent šitas dalykas man yra labiausiai degrading kalbant apie mokestį už seksą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Turbūt viskas būtų gerai, jei jie ir jos gyventų atskiram pasaulį ir nesimaišytų su moterimis, kurios siekia būti sekso subjektais, ne tik objektais, ir vyrais, kurie mėgaujasi lygiavertišku santykiu.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Anonimiškas2014-04-02 02:22

    Tiek kartų norėjau paspausti "Like" ties tavo komentaru šiame blog'e. Gaila, kad nėra tokios funkcijos.

    AtsakytiPanaikinti